A SmartCityMap egy modern és innovatív megoldás, amelyet az önkormányzatok részére fejlesztettünk ki, hogy támogassuk a települési infrastruktúra kezelését és a lakosokkal való hatékony kommunikációt. Egyedülálló térkép és hibabejelentő rendszer egyben, amely segít az önkormányzatoknak a helyi problémák azonosításában, monitorozásában és gyors megoldásában.

A térkép teljeskörűen megjeleníti a települési infrastruktúrát, mint például utak, hidak, közlekedési csomópontok, közterületek és közművek. A térképen a helység összes fontos pontja látható, amely lehetővé teszi az egyszerű navigációt és a gyors hozzáférést a szükséges információkhoz.

A helyi szolgáltatók és vállalkozások is megjelennek a térképen számos információval. Ezeket az önkormányzat külön is tudja kezelni és szerkeszteni, így támogatja őket és hozzájárul a turizmus fellendítéséhez.

A rendszer előnyei

  • az esélyegyenlőség javítása
  • támogatják a helyi termelőket és vállalkozásokat
  • hatékonyság növelésével mérsékelik az önkormányzat kiadásait
  • magas hozzáadott értékű tevékenységeket végző beruházókat vonzanak a térségbe
Z

Miért hasznos?

  • naprakész kétirányú kapcsolat az önkormányzat és a lakosság között
  • könnyen hozzáférhető közérdekű elérhetőségek
  • hozzájárul a turizmus fellendítéséhez
  • csökkentik a környezet terhelését, hozzájárulnak a fenntartható növekedéshez

Innovatív megoldás:

  • lakosság azonnali elérése
  • kérdőíves felmérés
  • térképes hibabejelentő rendszer
  • személyes igényekre szabható
  • vizuális térképes megjelenés, adatvizualizáció

A térkép és funkciói

A térkép és funkciói

A rendszerben számos térkép és réteg megjeleníthető, ezek külön ki-be kapcsolhatóak csoportok szerint rendezhetőek. Az alaptérképeken (Google roadmap, Google satellite, Google hibrid, OSM) túl megjeleníthető történelmi térképek, szabályozási terv, rendezési terv térképei. Rétegeket mint, túra útvonalak, kerékpárutak, orvosi és fogorvosi körzetek, szavazókörzetek. Nyomvonalas összközmű réteg, amely magába foglalja a villamosenergia, távközlési, gáz, víz és vízelvezetési hálózatot, valamint a telekommunikációs hálózatokat.

A térképen igény szerint bármilyen adatot képesek vagyunk feldolgozni és vizualizálni rétegként vagy térképként megjelenítve. A vizualizáció és a rétegek megjelenítése kulcsfontosságú eszköz az információ értelmezésében, a döntéshozatalban és a hatékony tájékoztatásban. Segítségükkel bonyolult adatokat lehet átlátható és érthető formában bemutatni, amelyek hozzájárulnak a jobb döntések és eredmények eléréséhez.

A rendszer tartalma egyedi igényekre formálható. Képesek vagyunk bármilyen térképet a rendszerbe helyezni, ha nincs meg digitális formában, akkor digitalizálni.

 

POI (Hasznos helyek)

Ezek a pontok segítenek a felhasználóknak tájékozódni, megtalálni a keresett helyeket, üzleteket, nevezetességeket. Minden pont kategóriába van sorolva, egyedi névvel ikonnal és jelöléssel rendelkezik. A leírása tartalmazza az adott pont koordinátáját a hely rövid leírását, nyitvatartási idejét (ha van) vagy bármi egyéb információt.

Az önkormányzat bármikor hozzá tud adni vagy eltávolítani tetszés szerinti pontokat a térképről.

 

Hibabejelentő modul

A lakosság könnyedén és egyszerűen jelezhet problémákat a közterületekkel kapcsolatban a hibabejelentő rendszer segítségével. Legyen az úthiba, közvilágítási probléma, parkolási nehézség vagy egyéb infrastrukturális kérdés, a bejelentéshez kép is csatolható. Elküldése után automatikusan továbbításra kerül az illetékes felé. Az összes bejelentetett hiba visszakereshető és nyomon követhető.  Az integrált rendszer lehetővé teszi a problémás területek, hibák és jelzett pontok vizuális megjelenítését a térképen. Ez segíti az üzemeltetőket és a fenntartókat, hogy gyorsan azonosítsák és megtalálják a jelentett problémákat.

Bejelenthető kategóriák:

  • Kátyúbejelentés
  • Közúti jelzőtábla probléma
  • Közvilágítás meghibásodása
  • Illegális hulladék bejelentése
  • Köztisztasággal kapcsolatos észrevételek
  • Játszótéri meghibásodás
  • Közterületi tárgyak rongálása
  • Közkifolyó meghibásodása
  • Csapadékvíz elvezetési problémák
  • Veszélyes fák, viharkár
  • Parlagfű bejelentés
  • Elhagyott gépjármű
  • Egyéb hibák

Kérdőív modul

A kérdőíves modul egy hatékony eszköz, amely lehetővé teszi az önkormányzatok számára, hogy közvetlenül kapcsolatba lépjenek a lakossággal, és értékes visszajelzéseket és információkat szerezzenek a települési kérdésekkel kapcsolatban. Ez kiváló lehetőséget kínál, hogy jobban megértsék a lakosok igényeit, véleményét és javaslatait, és ezáltal hatékonyabb döntéseket hozzanak a település fejlesztése és irányítása terén.

  • Rugalmas és testre szabható kérdőívek: Az önkormányzatok egyszerűen létrehozhatnak kérdőíveket a felületen keresztül. A rendszer lehetőséget kínál számukra, hogy testre szabják a kérdéseket és válaszlehetőségeket, hogy pontosan azokat az információkat gyűjtsék be, amelyekre szükségük van.
  • A lakosságnak egyszerű és kényelmes hozzáférése van a kérdőívekhez a menün keresztül. Az emberek bárhonnan, bármikor kitölthetik a kérdőíveket, így biztosítva a magasabb részvételi arányt és a közösség aktív részvételét.
  • Az önkormányzatok a kérdőíves modullal különféle témákban kérdezhetnek a lakosságtól, például település fejlesztések, közszolgáltatások minősége, közlekedési kérdések, környezetvédelem és sok más területen. Ez lehetővé teszi számukra, hogy részletes és sokoldalú visszajelzéseket kapjanak. Az adatokat, amik a kérdőívből származnak egyszerűen kezelhetik és elemezhetik.

 

Hírek és Polgármesteri köszöntő modul

Ez a modul támogatja a helyi közösség és az önkormányzat közötti kapcsolatot, az emberek informálását és lelkesítését, valamint a település helyi identitásának erősítését.

Az Önkormányzat közvetlenül tudja megosztani az aktuális információkat (hírek, helyi programok, események, közlemények, közérdekű információk) a lakossággal és a településre látogatókkal, turistákkal.

 

Biztonság és adatvédelem

Nagy hangsúly van fektetve a felhasználók adatainak védelmére és a platform biztonságára. Az adatok titkosítottak és csak az illetékes önkormányzati szervek és üzemeltetők férhetnek hozzájuk.

A rendszer elérhető asztali gépen, laptopon, táblagépen és mobil eszközön is.

 

 

E-közmű szolgáltatás

A 324/2013. (VIII. 29.) számú Kormányrendelet az egységes elektronikus közműnyilvántartás kapcsán különböző kötelezettségeket, feladatokat és határidőket írt elő. Ennek megoldásában tud segíteni a FlexiTon kft.

Memoriter - Temető Nyilvántartó Rendszer

A Memoriter rendszer használatával egyszerűvé és pontossá válik a temető nyilvántartási feladatok jogszabály szerinti elvégzése és lehetővé teszi az ügyfelek korszerű tájékoztatását.