Rendszertámogtás
A FlexiTon Kft könnyen igénybevehető, egykapus elérést biztosít a nagy tapasztalattal rendelkező mérnökeihez, akik képesek megoldani a felmerülő problémákat az előre definiált szintidőkön belül.
A FlexiTon Ügyfélszolgálatának (CST) céljai a következők:
-
Magas minőségű technikai segítségnyújtás: a megfelelő megoldás a megfelelő időben
-
Maximális biztonság nyújtása az ügyfeleink részére
-
Közös nyelv és formátum létrehozása a még hatékonyabb kommunikáció biztosítása érdekében a felhasználók és a rendszertámogatási csoport között
-
Követelmények és rendszertámogatási módszerek standardizálása egy gyors és hatásos interfész biztosításához
A FlexiTon Második Szintű Szolgáltatásai széleskörű karbantartási, üzemeltetési és hiba-megoldási csomagokat kínálnak az Ön ARIADNE termékéhez, ezért könnyedén ki tudja választani azokat az opciókat, amelyek a legjobban illeszkednek az Ön üzleti elvárásaihoz (5×8 órától egészen a 7×24 órás szolgálatásokig).
Egy kis ízelítő a választható szervízszolgáltatásokból:
-
Segítségnyújtás és probléma azonosítás távoli eléréssel
-
Account Management a kiválasztott szolgáltatásokhoz
-
Adat-minőség ellenőrzés és javítás
-
Rendszer adminisztráció, üzemeltetés (installálás, felhasználói jogosultságok kezelése, konfigurálás)
-
Új termékek/javítások installálása, akár a kiterjesztett szolgáltatási időablakban is
-
Térkép regisztrálás
-
Teszt környezet(ek) karbantartása, frissítése
FlexiTon Harmadik Szintű Szoftvertámogatása olyan komplex tevékenységeket foglal magába, mint:
-
Esetek rögzítése
-
Termék frissítések kibocsátása
-
Gyors és helyi javítások kiadása
-
Azoknak az eseteknek a megoldása, amelyeket 2. szintről eszkaláltak az ügyek bonyolultsága miatt, vagy mert valamilyen speciális szakértelemre van szükség a probléma felszámolásához
-
Ügyfelek támogatása közepesen, vagy nagyon nehéz komplex problémáknál. Kisebb hibák azonnali megoldása a Szolgáltatási Szintnek megfelelően, továbbá tanácsadás az ismételt hibaelőfordulás megelőzésére
-
Webes, Felhasználó, SuperUser, Adminisztrátor és Delta oktatások megtervezése, levezénylése, plusz telephelyen belüli, kezdeti kiemelt támogatás nyújtása
-
Standard, vagy Kiterjesztett támogatási időszak az Ön igényeinek megfelelően